Nosies korekcija

Nosies plastinė operacija yra pasirenkama ganėtinai dažnai. Nosies korekcija gali būti atliekama tada, kai pacientas yra nepatenkintas savo nosies dydžiu ar forma, jei dėl kreivos nosies pertvaros susiduriama su kvėpavimo problemomis, jei nosis buvo pažeista patyrus traumą, ir t.t. Ši procedūra atliekama pacientams, kurie neserga infekcinėmis ligomis ir kitomis ligomis, kurios gali turėti poveikį sveikimo procesui.

Kaip atliekama nosies korekcija?

Jei siekiama performuoti nosies struktūras, gali būti šalinama dalis kremzlės ar kaulo (tai priklauso nuo to, kokioje srityje planuojamos korekcijos). Tam tikrais atvejais atliekant šią procedūrą gali būti reikalingos papildomos medžiagos – tokiu atveju gali būti paimami audiniai iš vidurinės nosies dalies ar iš nosies pertvaros (rečiau yra naudojami audiniai iš ausies ar šonkaulių). Operacijos metu chirurgas pažymi sritį, kurioje bus atliekamas pjūvis. Įprastai operacija yra atliekama naudojant atvirąją operacinę techniką, kuomet pjūviai yra atliekami nosies apačioje. Operacijos metu yra šalinami arba pridedami kremzliniai ir kauliniai audiniai, o procedūros pabaigoje pjūviai kruopščiai užsiuvami. Įprastai operacijos metu yra taikoma bendroji anestezija.

Kaip pasiruošti plastinei nosies operacijai?

Nosies korekcija niekuomet neatliekama skubotai. Pirmiausia jums bus reikalinga plastinių operacijų chirurgo konsultacija, kurios metu galėsite užduoti jus dominančius klausimus ir gauti kiek įmanoma daugiau informacijos. Atminkite, kad konsultacija neįpareigoja jūsų rinktis plastinę operaciją: įvertinę galimą riziką galėsite paprasčiau priimti tam tikrą sprendimą.

Po atliktos korekcijos...

Po atliktos nosies korekcijos turėsite dėvėti nosies įtvarą – tai padės apsaugoti nosį nuo įvairių galimų pažeidimų. Įtvaro dėvėjimo trukmė yra labai individuali – laikotarpį nustatys plastikos chirurgas (trukmė gali varijuoti nuo kelių dienų iki kelių savaičių). Kurį laiką nosis gali būti patinusi, skausminga, tačiau visa tai yra laikina. Kurį laiką rekomenduojama apriboti fizinę veiklą, nes pernelyg didelis aktyvumas gali prailginti sveikimo periodą. Nosies korekcija, kaip ir kitos operacijos, turi šiokią tokią riziką, todėl tuomet, jei baiminatės dėl galimų komplikacijų, patrakite tai su plastikos chirurgu, kuris suteiks visą jus dominančią informaciją ir padės paprasčiau apsispręsti.