Nosies korekcija

Nosies korekcija dar kitaip yra vadinama rinoplastika. Pagrindinis jos tikslas – sukurti harmoniją, kai nosis yra neproporcinga kitiems veido bruožams. Operacija yra atliekama tuomet, kai pacientas yra nepatenkintas savo nosies dydžiu ar forma, jei dėl kreivos nosies pertvaros susiduriama su kvėpavimo problemomis ar jei nosis buvo pažeista patyrus traumą ir t.t. Ši procedūra atliekama pacientams, kurie neserga infekcinėmis ligomis ir kitomis ligomis, kurios gali turėti poveikį sveikimo procesui.

nosies plastika, pries ir po

Nosies korekcijos operacijos eiga

Jei siekiama performuoti nosies struktūras, gali būti šalinama dalis kremzlės ar kaulo (tai priklauso nuo to, kokioje srityje planuojamos korekcijos). Tam tikrais atvejais atliekant šią procedūrą gali būti reikalingos papildomos medžiagos – gali būti paimami audiniai iš vidurinės nosies dalies ar iš nosies pertvaros (rečiau yra naudojami audiniai iš ausies ar šonkaulių). Įprastai operacija yra atliekama naudojant atvirąją operacinę techniką, kuomet pjūviai yra atliekami nosies apačioje. Operacijos metu yra šalinami arba pridedami kremzliniai ir kauliniai audiniai, o procedūros pabaigoje pjūviai kruopščiai užsiuvami. Dažniausiai operacijos metu yra taikoma bendroji anestezija.

Paslaugų kainos
$99.99
Nosies plastika: nuo 2000€

DUK

Kaip pasiruošti plastinei nosies operacijai?

Nosies korekcija niekuomet neatliekama skubotai. Pirmiausia jums bus reikalinga plastinių operacijų chirurgo konsultacija, kurios metu galėsite užduoti jus dominančius klausimus ir gauti kiek įmanoma daugiau informacijos. Atminkite, kad konsultacija neįpareigoja jūsų rinktis plastinę operaciją: įvertinę galimą riziką galėsite paprasčiau priimti tam tikrą sprendimą.

Kaip atrodo pooperacinis laikotarpis?

Po atliktos nosies korekcijos turėsite dėvėti nosies įtvarą – tai padės apsaugoti nosį nuo įvairių galimų pažeidimų. Įtvaro dėvėjimo trukmė yra labai individuali – laikotarpį nustatys plastikos chirurgas (trukmė gali varijuoti nuo kelių dienų iki kelių savaičių). Kurį laiką nosis gali būti patinusi, skausminga, tačiau visa tai yra laikina. Rekomenduojama apriboti fizinę veiklą, nes pernelyg didelis aktyvumas gali prailginti sveikimo periodą.

Kada galima džiaugtis rezultatais?

Pokyčiai bus akivaizdūs iškart po operacijos, tačiau galutinis estetinis vaizdas bus tuomet, kai nosis visiškai sugis. Tam gali prireikti nuo 1 iki 1.5 metų.

Su kokiomis operacinėmis rizikomis galima susidurti?

Nosies korekcija, kaip ir kitos operacijos, turi šiokią tokią riziką. Tarp nepageidaujamų poveikių gali būti žaizdos infekcija, pooperacinis skausmas, reakcija į bendrinę nejautrą, akių sudirgimas. Jei baiminamasi dėl galimų komplikacijų, būtina pasitarti apie tai su plastikos chirurgu, kuris suteiks visą jus dominančią informaciją ir padės lengviau apsispręsti.

Po kiek laiko galima grįžti prie įprastų veiklų?

Prie įprastos veiklos sugrįžti galima po poros savaičių, išskyrus tuos atvejus, kai tai yra koks nors sportas, kurio metu padidėja tikimybė nosies traumai.

Turite daugiau klausimų? Susisiekite dėl konsultacijos!